Płatność i Dostawa

Metody płatności

Klient może zapłacić za swoje zakupy za pomocą następujących form płatności:

transferencia-bancaria

Przelew bankowy. Możesz dokonać przelewu ze swojego banku na dowolne z naszych kont bankowych, które zostaną podane przy potwierdzeniu zamówienia.

visa.png

Karta debetowa lub kredytowa. Możesz płacić kartą Visa lub Mastercard za pośrednictwem naszego wirtualnego punktu sprzedaży z 128-bitowym zabezpieczeniem SSL.

paypal

PayPal. Możesz zapłacić przez PayPal, jeśli masz konto PayPal. Dostępne dla zamówień do 8.500zł.

Uwaga: w niektórych przypadkach, aby zapobiec możliwym oszustwom, zastrzegamy sobie możliwość zażądania od klienta określonej formy płatności w przypadku, gdy tożsamość klienta nie zostanie wiarygodnie udowodniona.

 

Ważna informacja dla firm z wewnątrzwspólnotowym podatkiem VAT

Nasza strona internetowa działa automatycznie i obejmuje podatek VAT, ponieważ najczęściej naszymi klientami są osoby fizyczne.

Jeżeli masz firmę założoną w Polsce i posiadasz ważny numer VAT, istnieje możliwość wystawienia faktury bez podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Twój numer VAT musi być ważny w systemie VIES (https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation).

Aby złożyć zamówienie i zwolnić je z podatku, musisz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta PRZED złożeniem zamówienia na naszej stronie internetowej, a my wygenerujemy spersonalizowany budżet dla twojego zamówienia bez dopłat podatkowych.

 

Formularze wysyłkowe, wysyłka i czas dostawy

Szacowany termin dostawy i koszty wysyłki każdego produktu można znaleźć na stronie produktu i w koszyku. 

Sprzedawca wysyła zamówienia do swoich klientów za pośrednictwem różnych firm transportowych o uznanym prestiżu krajowym i międzynarodowym (DHL, Dachser, GLS, Fedex, UPS, zgodnie z każdym zamówieniem). Termin dostawy na adres Klienta uzależniony jest od dostępności wybranego towaru oraz obszaru wysyłki. Czas dostawy, a także koszty transportu, jeśli dotyczy, można sprawdzić w pliku każdego produktu. Przed potwierdzeniem zamówienia Klient zostanie poinformowany o kosztach wysyłki oraz czasie transportu odpowiadającym zamówieniu. Jednak czas transportu może ulec zmianie w wyniku nadzwyczajnych zdarzeń u przewoźnika (uszkodzenia, niepogoda lub podobne przyczyny) oraz trudności w dostawie towaru (nieobecność w domu, nieprawidłowe lub niepełne dane dostawy). Pamiętaj, że łączenie produktów różnych marek może zwiększyć koszty wysyłki.

W każdym zamówieniu klient musi podać unikalny i dokładny adres dostawy. W przypadku, gdy adres dostawy jest nieprawidłowy, klient ponosi koszty związane z ponownym wysłaniem paczki. Klient musi zapewnić kontaktowy telefon komórkowy, z tego samego kraju, do którego przesyłka jest dostarczana, i zapewnić ze będzie osoba która posługuje się językiem urzędowym tego kraju. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z państwem w celu zaproponowania najlepszego rozwiązania.

Nie obsługujemy zamówień do skrytek pocztowych.

Czas dostawy może zostać wydłużony o 1 lub 2 dni robocze w przypadku miast poniżej 20 000 mieszkańców lub powyżej 25 km od stolicy województwa.

Pamiętaj, że w przypadku każdej paczki powyżej 20 kg, a zwłaszcza przesyłek na paletach, takich jak większe baseny, firma transportowa obsługuje ją tylko na poziomie ulicy. Zakontraktowany transport odbywa się wyłącznie do drzwi wejściowych od ulicy twojego domu. Klient musi zająć się transportem produktu od drzwi wejściowych do własnego domu. Nasze produkty są wysyłane ciężarówkami, a wskazany adres musi mieć dobry dostęp. W przypadku utrudnień w dostępie (brak asfaltu, niebezpieczny lub wąski dostęp itp.) jeśli dostawa pod wskazany adres będzie nie możliwa, zostanie on pozostawiony jak najbliżej dostępu, nie ponosząc odpowiedzialności za żadne dodatkowe opłaty z tego wynikające. W ten sposób, jeśli klient odmówi odbioru towaru na warunkach określonych powyżej i zostanie wygenerowany zwrot przesyłki, wszystkie koszty transportu zostaną naliczone w całości, zarówno za dostarczenie zamówienia, jak i za zwrot.

W przypadku zamówień obejmujących kilka artykułów mogą one opuścić różne magazyny pochodzenia, które mogą przybyć w kilku wysyłkach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w celu maksymalnego skrócenia czasu dostawy.

Po otrzymaniu przesyłki ważne jest, aby upewnić się, że wszystkie pudełka dotarły w idealnym stanie. W przypadku wykrycia śladów wilgoci, pęknięcia któregokolwiek z nich lub śladów otwarcia lub manipulacji, zalecamy odnotowanie tego faktu na dowodzie dostawy przed jego podpisaniem i jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty lub zwroty wynikające ze specjalnych podatków w miejscu przeznaczenia, opłat celnych lub podobnych. Klient musi pokryć koszty celne, jakie może ponieść jego przesyłka, aw przypadku niezaspokojenia go Klient ponosi koszty zwrotu.

Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w produkcji, wysyłce lub dostawie spowodowane siłą wyższą (taką jak światowe pandemie, strajki, wypadki drogowe, zamknięcie dróg, ekstremalne warunki pogodowe itp.) Zawsze oferujemy klientowi możliwość anulowania zamówienia i uzyskania zwrotu pieniędzy bez żadnych kosztów, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wysłane.

Robimy wysyłki do większości krajów w Europie. Wszelkie specjalne potrzeby związane z wysyłką prosimy o kontakt.

 

Ecommerce Trust Europe