Warunki Zakupu

Niniejsze ogólne warunki kontraktowania mają zastosowanie do wszystkich transakcji handlowych realizowanych w naszym wirtualnym sklepie BasenKanadyjski.pl, zwanym dalej Sprzedającym. Aby uzyskać więcej informacji o sprzedawcy i naszej Polityce Prywatności, czytaj dalej tę sekcję, która pojawia się na dole każdej strony tego sklepu.

Uprzejmie prosimy o uważne przeczytanie niniejszych Warunków zakupu i naszej Polityki Prywatności przed złożeniem zamówienia. Jeśli nie zgadzasz się ze wszystkimi Warunkami Zakupu i Polityką Prywatności, nie składaj żadnego zamówienia.

1. Identyfikacja

Sprzedający to jednostka biznesowa należąca do EYAROC COMPANY SL, znumerem VAT ESB06590913, z siedzibą w C/PANAMÁ Nº 28 06011 BADAJOZ (HISZPANIA). Zarejestrowana w rejestrze handlowym w Badajoz, tom 505, kartka 116, sekcja 8, strona BA-22.633, wpis 1.

Wszelką korespondencję można kierować do siedziby, pod numer telefonu (22) 153 10 10 lub na adres e-mail info@basenkanadyjski.pl.

2. Aktywność

Sprzedający zajmuje się sprzedażą na odległość, najlepiej online.

3. Treści i informacje zawarte w serwisie

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania oferty handlowej prezentowanej w serwisie (modyfikacje produktów, cen, promocji i innych warunków handlowych i usługowych) w dowolnym momencie, zawsze z uwzględnieniem dokonanej i opłaconej sprzedaży. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje zawarte w serwisie były zgodne z prawdą i bez błędów typograficznych. W przypadku, gdy kiedykolwiek wystąpi tego typu błąd, w każdym czasie niezależny od Sprzedawcy, zostanie on niezwłocznie poprawiony.

Fotografie. W produktach z waracjami lub wymiarami (przykłady: baseny kanadyjskie, filtry, połączenia) pokazane zdjęcie odpowiada jednej z dostępnych wersji i może różnić się od innych wariantów dostępnych w tym samym produkcie.

4. System sprzedaży

Aby dokonać zakupu, użytkownik ma do wyboru różne sposoby przesłania nam zamówienia:

• Internetowo przez opcje "twój koszyk"

• Telefonicznie do obsługi klienta: (22) 153 10 10

• E-mailem na adres info@basenkanadyjski.pl

5. Należne podatki

Ceny produktów wyświetlanych na stronie internetowej Sprzedającego zawierają podatek od wartości dodanej (VAT), który w stosownych przypadkach ma zastosowanie.

Zakupy, które zostaną dostarczone na terytorium któregokolwiek z państw członkowskich Unii Europejskiej, będą podlegać opodatkowaniu VAT.

Zakupy, które muszą zostać dostarczone na terytoria państw spoza Unii Europejskiej, na Wyspach Kanaryjskich, Ceucie lub Melilli, będą zwolnione z podatku VAT.

Podobnie zakupy dokonywane pomiędzy firmami należącymi do krajów członkowskich Unii Europejskiej, w których Klient jest zarejestrowany w europejskim systemie VIES (weryfikacja pod adresem https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/), zostaną zafakturowane zwolnione z podatku VAT.

6. Metody płatności

Klient może zapłacić za swoje zakupy za pomocą następujących form płatności:

transferencia-bancaria

Przelew bankowy. Możesz dokonać przelewu ze swojego banku na dowolne z naszych kont bankowych, które zostaną podane przy potwierdzeniu zamówienia.

visa.png

Karta debetowa lub kredytowa. Możesz płacić kartą Visa lub Mastercard za pośrednictwem naszego wirtualnego punktu sprzedaży z 128-bitowym zabezpieczeniem SSL.

paypal

PayPal. Możesz zapłacić przez PayPal, jeśli masz konto PayPal. Dostępne dla zamówień do 8.500zł.

Uwaga: w niektórych przypadkach, aby zapobiec możliwym oszustwom, zastrzegamy sobie możliwość zażądania od klienta określonej formy płatności w przypadku, gdy tożsamość klienta nie zostanie wiarygodnie udowodniona.

 

Ważna informacja dla firm z wewnątrzwspólnotowym podatkiem VAT

Nasza strona internetowa działa automatycznie i obejmuje podatek VAT, ponieważ najczęściej naszymi klientami są osoby fizyczne.

Jeżeli masz firmę założoną w Polsce i posiadasz ważny numer VAT, istnieje możliwość wystawienia faktury bez podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Twój numer VAT musi być ważny w systemie VIES (https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation).

Aby złożyć zamówienie i zwolnić je z podatku, musisz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta PRZED złożeniem zamówienia na naszej stronie internetowej, a my wygenerujemy spersonalizowany budżet dla twojego zamówienia bez dopłat podatkowych.

 

7. Formularze wysyłkowe, wysyłka i czas dostawy

Szacowany termin dostawy i koszty wysyłki każdego produktu można znaleźć na stronie produktu i w koszyku. 

Sprzedawca wysyła zamówienia do swoich klientów za pośrednictwem różnych firm transportowych o uznanym prestiżu krajowym i międzynarodowym (DHL, Dachser, GLS, Fedex, UPS, zgodnie z każdym zamówieniem). Termin dostawy na adres Klienta uzależniony jest od dostępności wybranego towaru oraz obszaru wysyłki. Czas dostawy, a także koszty transportu, jeśli dotyczy, można sprawdzić w pliku każdego produktu. Przed potwierdzeniem zamówienia Klient zostanie poinformowany o kosztach wysyłki oraz czasie transportu odpowiadającym zamówieniu. Jednak czas transportu może ulec zmianie w wyniku nadzwyczajnych zdarzeń u przewoźnika (uszkodzenia, niepogoda lub podobne przyczyny) oraz trudności w dostawie towaru (nieobecność w domu, nieprawidłowe lub niepełne dane dostawy). Pamiętaj, że łączenie produktów różnych marek może zwiększyć koszty wysyłki.

W każdym zamówieniu klient musi podać unikalny i dokładny adres dostawy. W przypadku, gdy adres dostawy jest nieprawidłowy, klient ponosi koszty związane z ponownym wysłaniem paczki. Klient musi zapewnić kontaktowy telefon komórkowy, z tego samego kraju, do którego przesyłka jest dostarczana, i zapewnić ze będzie osoba która posługuje się językiem urzędowym tego kraju. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z państwem w celu zaproponowania najlepszego rozwiązania.

Nie obsługujemy zamówień do skrytek pocztowych.

Czas dostawy może zostać wydłużony o 1 lub 2 dni robocze w przypadku miast poniżej 20 000 mieszkańców lub powyżej 25 km od stolicy województwa.

Pamiętaj, że w przypadku każdej paczki powyżej 20 kg, a zwłaszcza przesyłek na paletach, takich jak większe baseny, firma transportowa obsługuje ją tylko na poziomie ulicy. Zakontraktowany transport odbywa się wyłącznie do drzwi wejściowych od ulicy twojego domu. Klient musi zająć się transportem produktu od drzwi wejściowych do własnego domu. Nasze produkty są wysyłane ciężarówkami, a wskazany adres musi mieć dobry dostęp. W przypadku utrudnień w dostępie (brak asfaltu, niebezpieczny lub wąski dostęp itp.) jeśli dostawa pod wskazany adres będzie nie możliwa, zostanie on pozostawiony jak najbliżej dostępu, nie ponosząc odpowiedzialności za żadne dodatkowe opłaty z tego wynikające. W ten sposób, jeśli klient odmówi odbioru towaru na warunkach określonych powyżej i zostanie wygenerowany zwrot przesyłki, wszystkie koszty transportu zostaną naliczone w całości, zarówno za dostarczenie zamówienia, jak i za zwrot.

W przypadku zamówień obejmujących kilka artykułów mogą one opuścić różne magazyny pochodzenia, które mogą przybyć w kilku wysyłkach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w celu maksymalnego skrócenia czasu dostawy.

Po otrzymaniu przesyłki ważne jest, aby upewnić się, że wszystkie pudełka dotarły w idealnym stanie. W przypadku wykrycia śladów wilgoci, pęknięcia któregokolwiek z nich lub śladów otwarcia lub manipulacji, zalecamy odnotowanie tego faktu na dowodzie dostawy przed jego podpisaniem i jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty lub zwroty wynikające ze specjalnych podatków w miejscu przeznaczenia, opłat celnych lub podobnych. Klient musi pokryć koszty celne, jakie może ponieść jego przesyłka, aw przypadku niezaspokojenia go Klient ponosi koszty zwrotu.

Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w produkcji, wysyłce lub dostawie spowodowane siłą wyższą (taką jak światowe pandemie, strajki, wypadki drogowe, zamknięcie dróg, ekstremalne warunki pogodowe itp.) Zawsze oferujemy klientowi możliwość anulowania zamówienia i uzyskania zwrotu pieniędzy bez żadnych kosztów, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wysłane.

Robimy wysyłki do większości krajów w Europie. Wszelkie specjalne potrzeby związane z wysyłką prosimy o kontakt.

8. Ważne uwagi dotyczące instalacji naszych produktów.

Wiele naszych produktów wymaga złożonej instalacji, zalecamy przeczytanie instrukcji obsługi i sprawdzenie, czy dostarczone zostały wszystkie części przed przystąpieniem do montażu produktu.

W przypadku konieczności wykonania jakichkolwiek prac związanych z montażem naszych produktów, przed ich wykonaniem upewnij się, że otrzymałeś produkt w idealnym stanie.

9. Prawa Kupującego

Klient ma możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie i bez żadnych kosztów, pod warunkiem poinformowania o anulowaniu zamówienia przed przekazaniem zamówienia przewoźnikowi do wysyłki. W przypadku produktów spersonalizowanych, wyprodukowanych specjalnie dla klienta (gdzie klient może zmienić tekst, kształt, kolor, rozmiar itp.), Bezpłatna rezygnacja musi nastąpić przed wyprodukowaniem towaru.

10. Prawo do odstąpienia od umowy i Polityka zwrotów

Użytkownik ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: info@basenkanadyjski.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego poniżej, jednak skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wiadomość dotycząca wykonania tego prawa została wysłana przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy przez użytkownika, zwrócimy mu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji użytkownika o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych środków płatności, jakie zostały użyte przez użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba że użytkownik wyraźnie postanowi inaczej; w każdym przypadku użytkownik nie poniesie żadnych kosztów w związku ze zwrotem płatności.

Użytkownik musi zwrócić lub dostarczyć towary bezpośrednio do nas na adres podany przy żądaniu odstąpienia od umowy, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformował nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Termin uznaje się za dotrzymany w przypadku zwrotu towarów przed jego upływem. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem kosztów do czasu otrzymania towarów z powrotem lub do czasu dostarczenia przez użytkownika dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Użytkownik ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do produktów, które są wyraźnie spersonalizowane i wykonane specjalnie dla każdego klienta, np. pokrywy wykonane zgodnie z wymiarami dostarczonymi przez klienta. W przypadku tego typu zamówień produkt może zostać zwrócony wyłącznie w przypadku udowodnionej wady produkcyjnej.

W przypadku przesyłek zwrotnych obejmujących produkty chemiczne, Klient jest zobowiązany do skorzystania z usług firmy transportowej ADR (specjalny transport towarów niebezpiecznych i/lub łatwopalnych). Transport tych produktów za pośrednictwem standardowych usług kurierskich, poczty, a nawet transportu prywatnego jest prawnie zabroniony.

W przypadku jakichkolwiek incydentów związanych ze zwrotem produktów z naszego sklepu można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@basenkanadyjski.pl

FORMULARZ ODSTĄPIENIA

11. Fakturowanie elektroniczne

Kiedy klient składa zamówienie na naszej stronie internetowej i zamówienie jest zarządzane, otrzyma e-mail z powiadomieniem informującym, że w związku z zamówieniem została wygenerowana faktura elektroniczna.

Klient może pobrać swoją fakturę elektroniczną prosto z swojego konta klienta, lub poprosić ją przez maila w naszym Dziale Obsługi Klienta. Jeśli klient chce dostać fakturę na papierze, może po prosić o nią i zostanie ona przesłana przez pocztę.

12. Gwarancja

Sprzedawca udziela gwarancji na swoje produkty, na zasadach określonych prawem, na okres 2 lat od daty dostawy. W przypadku wadliwego produktu objętego gwarancją, sprzedawca przeprowadzi naprawę lub wymianę, bezpośrednio lub za pośrednictwem serwisu technicznego/posprzedażowego reprezentowanych marek, procedury, które będą bezpłatne.

W przypadku produktów, w których producent oferuje rozszerzoną gwarancję handlową, Klient po upływie ustawowego okresu gwarancji musi skontaktować się bezpośrednio z producentem produktu, korzystając z informacji podanych w tym produkcie.

Wady spowodowane zaniedbaniem, uderzeniami, użyciem lub niewłaściwą manipulacją, niewłaściwym napięciem, w stosownych przypadkach lub materiałami zużywającymi się w wyniku normalnego użytkowania, będą wyłączone z gwarancji.

W przypadku gdy skorzystanie z gwarancji będzie uzasadnione, zostanie podjęta decyzja o naprawie, wymianie rzeczy, przecenie lub rozwiązaniu umowy na prawnie ustalonych warunkach.

Gwarancja straci wartości w następujących przypadkach:

- Jeżeli niektóre dane na nim lub na fakturze zakupu będą modyfikowane, zmieniane lub zastępowane.

- Jeżeli zarówno numer identyfikacyjny, jak i gwarantowane urządzenie będą manipulowane lub naprawiane bez wiedzy placówki technicznej.

Aby uzyskać zgodność gwarancji, skontaktuj się ze sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@basenkanadyjski.pl. Niezbędne wydatki zostaną pokryte przez sprzedającego.

Jeżeli niezbędna naprawa nie jest objęta gwarancją na ustalonych warunkach, Klient ponosi zarówno koszty naprawy, jak i wysyłki.

13. Obowiązki klienta

Klient zobowiązuje się w każdym czasie do podania dokładnych informacji o danych wymaganych w formularzach rejestracyjnych użytkownika lub do złożenia zamówienia i na bieżąco je aktualizować.

Klient zobowiązuje się do akceptacji wszystkich postanowień i warunków zawartych w niniejszych Ogólnych Warunkach Umów, rozumiejąc, że zawierają one możliwie najlepszą wolę obsługi dla rodzaju prowadzonej przez Sprzedawcę działalności.

Klient zobowiązuje się do zachowania poufności swoich osobistych kodów dostępu do naszej strony internetowej z najwyższą starannością.

Klient zobowiązuje się umożliwić realizację zamówienia poprzez podanie adresu, pod którym zamówienie może zostać dostarczone w z godzinach dostawy (od poniedziałku do piątku od 10:00 do 14:00 i od 16:00 do 19:00), zapewniając szeroki i rozsądny przedział czasowy. Firma transportowa nie jest zobowiązana do dostarczenia zamówienia poza normalnymi godzinami dostawy. W przypadku naruszenia przez klienta tego obowiązku, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienie lub niemożność dostarczenia zamówienia żądanego przez klienta.

Klient zobowiązany jest do podania Sprzedawcy aktualnego numeru telefonu z tego samego kraju, do którego ma być dostarczone jego zamówienie oraz do obecności osoby posługującej się językiem urzędowym kraju docelowego.

14. Informacje dotyczące usuwania zużytego sprzętu elektronicznego (WEEE)

Zabrania się wyrzucania sprzętu elektrycznego i elektronicznego („WEEE”), do pojemników na odpady domowe lub innych, które nie są do tego przeznaczone, oraz na drogach publicznych. Baterie i akumulatory, które nie są podłączone do EEE, należy od nich oddzielić. Kupujący może dostarczyć akumulatory po zużyciu i według własnego wyboru w określonych punktach zbiórki. Odpadowemu EEE („WEEE”) muszą towarzyszyć następujące symbole, aby wskazać, że są one zgodne z dyrektywą 2012/19/UE, dekretem królewskim 110/2015 i innymi przepisami, które mogą mieć zastosowanie („przepisy WEEE”) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny („WEEE”), w tym identyfikacja szkodliwych substancji, w szczególności „Cd” w przypadku kadmu, „Hg” w przypadku rtęci i „Pb” w przypadku ołowiu:

simbolo-aee.png

W konsekwencji kupując produkt posiadający status WEEE zgodnie z powyższym, Kupujący może dostarczyć sprzedającemu WEEE równoważnego typu (na zasadach określonych w obowiązujących przepisach) w punkcie dostawy WEEE lub na adres kupującego, pod który jest dostarczany WEEE. W przypadku, gdy kupujący wymaga odbioru WEEE w domu, przed złożeniem zamówienia musi zgłosić to do Biura Obsługi Sprzedawcy.

Kupujący musi bezpiecznie zapakować WEEE do transportu, używając stabilnego opakowania uniemożliwiającego przemieszczanie się elementów wnętrza, mając możliwość, a w razie potrzeby, wypełnienie paczki elementami wypełniającymi (np. Gazety). Kupujący musi zapewnić, że przy wysyłce WEEE są one oddzielone od baterii i akumulatorów, które były wymienne, a także usunąć odpowiadające im dane osobowe.

Postanowienia niniejszego punktu nie naruszają prawa Użytkownika do swobodnego, bezpłatnego deponowania WEEE w punktach zbiórki specjalnie wyznaczonych przez Władze Lokalne i Producentów WEEE zgodnie z obowiązującymi przepisami.

        

15. Obowiązujące ustawodawstwo i właściwa jurysdykcja

Niniejsze Warunki Ogólne podlegają prawu i jurysdykcji hiszpańskiej. Ponadto wszelkie roszczenia mogą być składane na europejskiej platformie internetowego rozstrzygania sporów.

 

Ecommerce Trust Europe